Kruger National Park - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu Kruger National Park - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu

Kruger National Park

Blijf op de hoogte en volg Angelique

05 Mei 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

het is alweer een tijd geleden dat ik iets op mijn reisverslag heb geschreven, ik heb het heel druk gehad met mijn stage maar jullie hebben allemaal mijn facebook pagina bekeken, daar heb ik een heleboel nieuwe foto's op gezet en updates.

ik heb een weekje vakantie gehad en ben naar het kruger national park geweest, dat was echt schitterend. ik had deze ervaring echt niet willen missen. ik heb de hele big 5 gezien en nog veel meer schitterende dieren.

we hebben ook heel erg geluk gehad met het weer, het was schitterend weer. mijn foto's van het kruger park staan allemaal op mijn facebook pagina. ik ben blij dat ik naar het kruger ben geweest en zelf alle dieren gezien heb. dit was echt een super ervaring.

nog maar 1 maand en dan kom ik alweer terug naar nederland.. de tijd gaat heel erg snel hier. ik mis nederland wel maar ik ga het hier ook zeker missen..

Groetjes..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Angelique

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1164
Totaal aantal bezoekers 5473

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2012

Zuid Afrika..!!!!

Landen bezocht: