2 maanden in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu 2 maanden in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu

2 maanden in Afrika

Blijf op de hoogte en volg Angelique

20 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn pagina heb geschreven, dit komt omdat ik het heel druk heb gehad en als ik van de ranch weer kom ben ik helemaal kapot.

ik heb in deze periode heel erg veel geleerd, ik heb olifanten gereden en voeren dit was een super ervaring om te doen.

ik heb ook een weekend een auto gehuurd en ben naar kaapstad gereden.. dit was super leuk om te doen. hier ben ik naar de tafelberg geweest en hebben daar lekker aan het strand gelegen.

dit is me heel goed bevallen en ik ga zeker nog een keer een auto huren om ergens anders heen te rijden om een beetje van zuid afrika te zien.

voor de rest zijn we heel erg druk geweest op de ranch met allerlei projecten. op 1 april wissel ik om en ga ik naar CPF toe, dit is voornamelijk encounters uitvoeren met bezoekers met cheeta's, tijger welpjes en servals.

hier vertel ik meer over in mijn volgende reisverslag..

  • 27 Maart 2013 - 08:52

    Mirry Van Amelsvoort:

    Hallo Angelique,

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin in het mooie Afrika.
    Erg stoer hoor en een mooie gelegenheid om Afrika van dichtbij mee te maken.
    Heel veel succes verder met alles en lekker genieten.

    Groeten,

    Mirry en John

  • 30 Maart 2013 - 16:52

    Oma Blankenau:

    Hallo Anglique,

    Wij oma & Nienke waren even erg benieuwd hoe je het hebt daar in het mooie Afrika.'We hebben je foto's bekeken, ziet er allemaal super uit.
    Oma wilde graag even een berichtje naar je sturen. De foto's via je vader was niet gelukt, dus even via deze weg. Erg leuk!

    Heeel veel lieve groetjes van oma Blankenau & Nienke

  • 30 Maart 2013 - 17:55

    Angelique Smellink:

    hallo oma en Nienke,

    wat leuk dat jullie een berichtje sturen, hier is het heel erg mooi.

    hoe is het met jullie dan?
    ik hoorde dat het nog steeds sneeuwt in Oldenzaal?

    Dikke kus,

    Angelique

  • 09 April 2013 - 09:42

    Mirry Van Amelsvoort :

    Hallo Angelique,

    Hoe gaat het ben je nog steeds in Afrika?
    Je zult al wel gehoord hebben dat Truus nu in een verzorgings tehuis zit in Hengelo .
    Het gaat erg goed met haar en heeft het naar haar zin.

    Verder is het weer eindelijk omgestaan en schijnt af en toe de zon.

    Fijne dagen nog en veel succes met alles.

    Groeten Mirry en John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Angelique

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 5481

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2012

Zuid Afrika..!!!!

Landen bezocht: