alweer 3 weken in Afrika.. - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu alweer 3 weken in Afrika.. - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu

alweer 3 weken in Afrika..

Blijf op de hoogte en volg Angelique

18 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

ik zit nu alweer 3 weken in Afrika, we zijn nu eindelijk bezig met ons eigen stage programma, ik ga waarschijnlijk 19 februari mijn reptielen praktijk toets doen. hopen dat ik daar voor slaag. dan deze maand of volgende maand mijn cat clearence, dan mag ik met bezoekers bij de wilde katten naar binnen.

ik wil als stagiaire graag wat meer leren over het trainen van de dieren daar en hoe ze daar trainen. dit vind ik heel leuk om daar over te leren.

verder doen we leuke uitstapjes, maar we moeten ook in het weekend werken omdat we stagiaires zijn..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Angelique

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 5479

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2012

Zuid Afrika..!!!!

Landen bezocht: