eerste week afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu eerste week afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu

eerste week afrika

Blijf op de hoogte en volg Angelique

29 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

ik ben gisteren aangekomen in afrika, was een lange vliegreis maar was het zeker waard. gisteren een rondleiding gekregen en alle personeelsleden leren kennen.. wij krijgen een heel ander programma dan de andere vrijwilligers hier, wij leren en mogen veel meer. het wordt vast super gaaf..

gisteren mijn eerste cheeta geaaid.. was super leuk om te doen, dat je de dieren gewoon kunt aaien. alleen nog de tijgers enzovoort.

we gaan heel er veel leren over het trainen van de wilde dieren, heel erg leerzaam.

woensdag ga ik parachute springen met en paar andere vrijwilligers, super spannend.. maar wel super leuk.

• 30 Januari 2013 - 11:26

Manny Smellink:

Hoi Angelique. Fijn dat je goed bent aangekomen. Als ik de foto,s bekijk ziet het er goed uit.
    Wij wensen je een hele fijne tijd en geniet er van.
    Gr. Gerard en Manny

• 30 Januari 2013 - 22:05

Henk En Ria Huttenhuis:

Angelique leuk verslag we blijven je volgen Groeten uit Oldenzaal (het regent hier)

• 30 Januari 2013 - 22:09

Ria:

Hoi Angelique

Wat super spannend allemaal! Volgens mij heb jij het helemaal naar je zin daar! Pas je wel op met die wilde dieren daar? We blijven je volgen! Groeten uit Oldenzaal.

• 31 Januari 2013 - 13:03

Ria:

He Angelique heb je wel meegekregen dat wij een koning krijgen op 30 april?
    Koningin Beatrix treedt af. Dus de laatste verjaardag voor jouw moeder dat het hele land de vlag voor haar uithangt.Krijgt ze vanaf volgend jaar ook een normale verjaardag.Welke taal of talen spreken jullie?
    Groetjes uit Oldenzaal ook van Henk.

• 23 Februari 2013 - 13:12

Yvonne En Hans Paalhaar Huttenhuis:

hallo angelique hoe gaat het daar leuk om je ter volgen heel veel succes en pas op voor de wilde dieren ha ha groetjes van ons uit hengelo