watervallen en wijnproeverij - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu watervallen en wijnproeverij - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Angelique Smellink - WaarBenJij.nu

watervallen en wijnproeverij

Blijf op de hoogte en volg Angelique

01 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

vandaag naar de waterval geweest om te zwemmen. ben hier ook van de rotsen af gesprongen het water in, was heel eng omdat ik teveel naar beneden heb gekeken, toen durfde ik niet meer maar heb het toch met heel veel moed verzamelen gedaan..!! was super gaaf. daarna zijn we naar een wijnproeverij geweest en hebben we allerlei zuid Afrikaanse wijnen geproefd. sommige waren heel erg lekker terwijl ik normaal geen wijn lust. heb ook hele lekkere port geproefd. morgen gaan we naar een andere waterval om daar te zwemmen en daarna naar buffalo drift, laat me verrassen wat daar te doen is. foto's van vandaag komen zo op facebook. het is heel erg leuk hier..!! groetjes aan iedereen daar in Nederland.!!

• 15 Februari 2013 - 21:44

Annie Platvoet :

Hoi Angelique
    zo te lezen geniet jij er van en vooral die enge beesten
    en dan ook nog aaien knap hoor ik doe jou het niet naar
    hier in OLdenzaal is alles wel een beetje saai geen groote beesten
    en geen zon en watervallen een beetje jaloers ben ik wel op jou
    geniet er nog lekker van groetjes

• 18 Februari 2013 - 22:42

Angelique Smellink:

hallo Annie,

wat leuk dat je een berichtje stuurt. ja het is heel erg leuk om zo met die dieren om te gaan. wij worden hier als stagiaire behandeld als gewoon personeel dus we mogen heel erg veel hier. er zijn hier ook nog gewone vrijwilligers maar die mogen niet zoveel als wij.

hier was het vorige week in de volle zon ongeveer 48 graden dus warm genoeg. al was dat een beetje te warm.

hoe is het in Oldenzaal?
    ik heb alle roddels al wel weer gehoord, en de koningin gaat aftreden..

Groetjes Angelique